Prat med oss i prosjektgruppa!

Prosjektleder Anne Therese Anvik tok med seg flere fra prosjektgruppa for å møte innbyggerne en ettermiddag i september.

Før kommunedelplanen for ny barnehage- og skolestruktur skal behandles i kommunestyret, er det mye som skal skje. I sommer/tidlig høst var forslaget til planprogram for kommunedelplan barnehage- og skolestruktur for skolene Unneberg, Gokstad, Helgerød, Byskolen og Sande på høring. Fristen for innspill var 16. september.

Flere av oss i prosjektgruppa var derfor på plass på biblioteket i Sandefjord onsdag 7. september. Spesielt invitert til en prat da var de fem skolenes FAU og de aktuelle nærmiljøutvalgene.

Dersom du for eksempel bor i en av de skolekretsene som planprogrammet tar for seg, eller blir berørt av det planprogrammet handler om, så var du også selvsagt velkommen til å møte oss denne ettermiddagen.

Gikk du glipp av denne muligheten og lurer på noe om saken, prosessen eller bare har noen tanker om tematikken som du ønsker å lufte med prosjektgruppa, så ta kontakt!

Kanskje får du også svar på noe på spørsmål og svar-sida vår.