Se hvordan elevene har det på Gokstad og Sande

Elever ved skolene Gokstad og Sande fikk spørsmål om de kunne tenke seg å vise fram hvordan deres skole er i dag. Det ville de, og i filmsnuttene her kan du få bli med på to skolebesøk der guidene kjenner hver krik og hver krok på sin skole.

Takk for en strålende guida tur på skolen deres, Liam Storm Tjelle, Johan Kristiansen Sandve, Enya Green Ulgenes, Indiane Henriksen, Kristian Shadreck Haugberg og Marit Ingdal!

Klikk her for å se video fra omvisningen på Gokstad skole

Klikk her for å se video fra omvisningen på Sande skole

Takk for at dere ville vise hvordan dere har det på Sande skole, Kaja Øvrum Næss, Freda Aurora Hestnes Paulsen, Synne Mangelrud Buøen, Matilda Slettedal, Tuva Belstad-Kristiansen, Lotte Andersen Myklebust, Pernille Berg, Estes Morrow Blackburn, Marie Gillebo Strand, Nicklas Julian Kristiansen, Josefine Wang-Olsen, Isak Kim Verner Vestin og Anine Slettingdalen Sääv.

Sande skole høsten 2022.